analytic

Previous Next

Mesyuarat Kajian Tahap Kepuasan Pelanggan Dalam Kompleks Kota Darulnaim Bilangan 2 Tahun 2019

Kota Darulnaim, 11 Rabiul Akhir 1441h bersamaan 08 Disember 2019 telah diadakan Mesyuarat Kajian Tahap Kepuasan Pelanggan Dalam Kompleks Kota Darulnaim Bilangan 2 Tahun 2019 bertempat di Bilik Gerakan MABNA MBI, Blok 8, Kompleks Kota Darulnaim. Mesyuarat yang melibatkan semua bahagian/agensi yang terdapat dalam kompleks itu membincangkan tahap  kajian kepuasan pelanggan terhadap jabatan masing-masing bagi bulan Mei sehingga Oktober tahun 2019. Mesyuarat tersebut telah dipengerusikan oleh YM. Dato’ Timbalan Setiausaha Kerajaan (Pengurusan) Negeri Kelantan.

 

 

 

Hubungi Kami

Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Kelantan, 

Aras 4, Mabna MBI (Blok 8), Kompleks Kota Darulnaim,15503 Kota Bharu KELANTAN

Telephone:09 748 1957

Fax: 09 747 7105

portal[at]kelantan.gov.my
Hari ini238
Semalam2327
Minggu ini4763
Bulan ini8415
Jumlah52100
4
Online

PENAFIAN

Kerajaan Negeri Kelantan tidak bertanggung jawab atas segala kerugian/kerosakan yang disebabkan oleh data yang diperolehi dari laman portal ini.

Penafian Dasar Privasi & Keselamatan | Notis Hakcipta
Paparan terbaik dengan resolusi 1280 x 800

 
 

kelantan

 

PENSIJILAN

  pensijilan_4920     

  • Tarikh Kemaskini: Sunday, 02 October 2022, 08:00:53.
Hakcipta © Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Kelantan