analytic

Previous Next

Mesyuarat Kajian Tahap Kepuasan Pelanggan Dalam Kompleks Kota Darulnaim Bilangan 2 Tahun 2019

Kota Darulnaim, 11 Rabiul Akhir 1441h bersamaan 08 Disember 2019 telah diadakan Mesyuarat Kajian Tahap Kepuasan Pelanggan Dalam Kompleks Kota Darulnaim Bilangan 2 Tahun 2019 bertempat di Bilik Gerakan MABNA MBI, Blok 8, Kompleks Kota Darulnaim. Mesyuarat yang melibatkan semua bahagian/agensi yang terdapat dalam kompleks itu membincangkan tahap  kajian kepuasan pelanggan terhadap jabatan masing-masing bagi bulan Mei sehingga Oktober tahun 2019. Mesyuarat tersebut telah dipengerusikan oleh YM. Dato’ Timbalan Setiausaha Kerajaan (Pengurusan) Negeri Kelantan.

 

 

 

Hubungi Kami

Pejabat Setiausaha
Kerajaan Negeri Kelantan, 

Aras 4, Mabna MBI (Blok 8), 
Kompleks Kota Darulnaim, 1
5503 Kota Bharu KELANTAN

Telephone: 09 748 1957
Fax: 09 747 7105
mel portal[at]kelantan.gov.my  

 

Hari ini1976
Semalam2854
Minggu ini16350
Bulan ini48208
Jumlah375431
10
Online

PENSIJILAN

IBS EKSA
ISMS Star  

 

       

  • Tarikh Kemaskini: Friday, 05 April 2024, 12:00:20.
Hakcipta © Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Kelantan