Isnin, 25 September 2017 [4:38:39PM]
A- A A+

 Preset 1 Preset 2 Preset 3 Preset 4 Preset 5 Preset 6 Preset 7 Preset 8 Preset 9

HARI KAJIAN KEPUASAN PELANGGAN & ADUAN AWAM PEJABAT SETIAUSAHA KERAJAAN NEGERI KELANTAN DI PUSAT TRANSFORMASI BANDAR (UTC) KELANTAN

HARI KAJIAN KEPUASAN PELANGGAN & ADUAN AWAM PEJABAT SETIAUSAHA KERAJAAN NEGERI KELANTAN DI PUSAT TRANSFORMASI BANDAR (UTC) KELANTAN

 

KOTA BHARU :- Pada 23 Ogos 2017 bersamaan 01 Zulhijjah 1438h, Bahagian Pengurusan Korporat, Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Kelantan telah membuka kaunter Hari Kajian Kepuasan Pelanggan & Aduan Awam Negeri Kelantan di Pusat Transformasi Bandar (UTC) Kelantan.

 


Antara tujuan program diadakan adalah bagi mendapat input daripada penduduk setempat terhadap kerajaan negeri dan juga bagi hebahan berkaitan penggunaan sistem e-Aduan kerajaan negeri Kelantan yang boleh dicapai melalui laman web http://aplikasi.kelantan.gov.my/eaduan/ .

 

Bahagian Pengurusan Korporat,
Pej. Setiausaha Kerajaan Negeri Kelantan

 

Hubungi Kami

Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Kelantan
Blok 2, Aras 1, Kota Darulnaim,
15503 Kota Bharu KELANTAN
09-748 1957  09-744 3164
portal[at]kelantan.gov.my

Kemaskini Terakhir: Isnin 18 September 2017, 17:11:15.

Pensijilan

  

     

Penafian

Kerajaan Negeri Kelantan tidak bertanggung jawab atas segala kerugian/kerosakan yang disebabkan oleh data yang diperolehi dari laman portal ini.

Penafian | Dasar Privasi & Keselamatan | Notis Hakcipta

Paparan terbaik dengan resolusi 1280 x 800
Hakcipta © Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Kelantan